MORGEN GEMEENTERAADSVERKIEZINGEN 2014.

18-03-2014 18:01

Eindelijk is het zover!!! Morgen (woensdag 19 maart) zijn ze er: DE GEMEENTERAADSVERKIEZINGEN  2014 van onze mooie gemeente Súdwest-Fryslân. Velen zitten in spanning en ik ook!  Haal ik genoeg voorkeurstemmen om in de raad te komen?  Ik wil namelijk zo graag mijn ambitieuze plannen realiseren.  Ik zit
vol adrenaline om te gaan en te werken  voor een mooie, goed onderhouden en frisse gemeente Súdwest-Fryslân. Zal ik het redden, zal ik kunnen gaan waar we elkaar kunnen bereiken, waar we ons prettig
kunnen voelen in onze eigen omgevingen. Alle input die ik heb gehad en waarover ik geschreven heb op mijn weblog. Ik hoop toch zo dat ik mijn werk mag AFMAKEN!


Morgenavond laat zal ik er enigszins inzicht in hebben. Hoe dan ook, veel geleerd, veel mensen leren kennen, veel plezier gehad en lukt het niet dan is ook het prima. Jammer dat wel, maar het is aan U, aan de kiezer.

LEES MIJN WEBLOG  ONDER NIEUWS NOG EENS GOED DOOR: DE LEEGSTAND,
SLAGVAARDIG ONDERNEMEN, KUNST EN CULTUUR , SPORT, BETERE COMMUNICATIE GEMEENTE,
WERK WERK WERK, KANSEN VOOR EEN VITAAL CENTRUM!

In ieder geval heel hartelijk bedankt dat u regelmatig mijn weblog hebt bezocht.

Met hartelijke groet,

Rinske Poiesz-Zijlstra  Dé nummer 14 van lijst 1 CDA.