Uit de CDA fractie gestapt

17-07-2018 22:38

Beste mensen,

 

Als overtuigd CDA-er heb ik helaas toch de keuze moeten maken uit de CDA fractie te stappen. Met een aantal oud zittende  leden van de fractie is samenwerking niet meer mogelijk. Voortdurend kwam ik in een verdedigende positie  en miste ik de discussie. In feite voelde ik mij steeds vaker monddood verklaard. Dat is natuurlijk geen goed uitgangspunt om door te gaan en heb ik de eer aan mezelf gehouden.

 

Ik betreur deze gang van zaken en ik vind het ook niet CDA waardig.

 

Met passie heb ik mij ingezet  voor onze inwoners en ik wil hier ook mee doorgaan. Gelukkig kan dat ook, ik behoud mijn raadszetel en zal met dezelfde inzet doorgaan voor U. Mijn uitgangspunten zijn de kernwaarden van het CDA, echter het CDA is daar niet uniek in. Deze waarden zijn het Rentmeesterschap, Solidariteit,Gerechtigheid en Gedeelde Verrantwoordelijkheid.

Als u ergens mee zit, kom er dan mee  en we lossen het op.

 

Hartelijke groet,

Rinske Poiesz
Raadslid SWF